După ce arbitrul de turneu Remy Azemar și supervizorul de Grand Slam Wayne McEwen s-au dus la Curtea 14 pentru a analiza ce s-a întâmplat, Kato și partenerul ei au fost descalificați.
noua racheta de tenis
CEAZĂ: Miyu Kato, un jucător japonez, a lovit o minge la încheierea unui punct care a lovit din neatenție o minge din spatele terenului.
PARIS (AP) — Open francez Jucătoarea de dublu Miyu Kato și partenerul ei au fost forțați să renunțe la un meci când Kato a lovit accidental o minge în gât cu o minge după un punct duminică.
În al doilea set pe Curtea 14 la Roland Garros , Kato a făcut o leagăn cu racheta și mingea a zburat spre puștiul cu minge, care nu se uita în direcția jucătorului în timp ce se îndrepta în afara terenului.
La început, arbitrul de scaun Alexandre Juge i-a emis doar un avertisment lui Kato. Dar după ce arbitrul de turneu Remy Azemar și supervizorul de Grand Slam Wayne McEwen s-au dus la Tribunalul 14 pentru a cerceta ce s-a întâmplat, Kato și partenerul ei, Aldila Sutjiadi din Indonezia, au fost descalificați.
Asta a făcut ca Marie Bouzkova din Cehia și Sara Sorribes Tormo din Spania să fie câștigătoare ale meciului.
„Este doar o situație proastă pentru toată lumea”, a spus Bouzkova. 'Dar este un fel de ceva care, cred, este luat de reguli, așa cum este, deși este foarte nefericit pentru ei... La sfârșitul zilei, a fost decizia arbitrului.'
Jucătoarea de dublu de la French Open, Miyu Kato, din Japonia, a fost descalificată pentru că a lovit accidental o fată cu minge
Bouzkova a spus că nu a văzut mingea lovind fata de minge, dar „a plâns cam 15 minute”.
Ea a spus că unul dintre oficiali a spus că mingea „trebuie să facă un fel de rău persoanei afectate” și că „la început, (Juge) nu a văzut asta”.
diferența dintre tenis de masă și ping-pong
Bouzkova a spus că ea și Sorribes Tormo i-au spus lui Juge „să se uite mai mult la asta și să-i întrebe pe adversarii noștri ce cred ei că s-a întâmplat”.
Pe parcursul Victoria lui Coco Gauff cu 6-7 (5), 6-1, 6-1 la simplu în fața Mirra Andreeva sâmbătă, Andreev a lovit o minge în tribunele terenului Suzanne Lenglen după ce a pierdut un punct în primul set. Andreev a primit un avertisment de către arbitrul de scaun pentru comportament nesportiv, dar nicio altă penalizare.
'Am auzit despre asta. Nu am văzut', a spus Bouzkova. „Cred că depinde doar de circumstanțe și de situația dată, așa cum se întâmplă... Este greu, cu siguranță.
banderolă pentru cot de tenis
În sferturile de finală, Bouzkova și Sorribes Tormo se vor confrunta cu Ellen Perez din Australia și Nicole Melichar-Martinez din Statele Unite.